Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Ik heb geen code ontvangen, wat nu?

Wanneer jouw bestelling is voltooid en het aankoopbedrag van de e-voucher door ons ontvangen is, sturen wij de beltegoedcode direct naar het door jou opgegeven e-mailadres. Controleer daarom voordat je je bestelling afrondt, of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld. Heb je dat inderdaad gedaan, maar laat de code op zich wachten, dan kan het zijn dat deze in je ongewenste mail terechtgekomen is. Dit heeft te maken met de spam-instellingen van je e-mailaccount. Controleer de ongewenste e-mailbox en pas de instellingen voor spam eventueel aan. Ook kun je e-voucherwinkel.nl toevoegen aan je lijst met veilige contactpersonen, zodat onze e-mails in de toekomst gewoon in je inbox binnenkomen.

Ontvang je geen code en heb je wel het juiste e-mailadres ingevuld en is onze e-mail met jouw opwaardeercode niet in je ongewenste e-mail terechtgekomen? Neem dan contact op via ons contactformulier. Wij nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.