Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Mijn opwaardeercode werkt niet, wat nu?

Alle codes die wij uitgeven zijn ongebruikt en rechtstreeks door de mobiele provider aan ons verstrekt. Heb je toch een code ontvangen die niet werkt, dan adviseren wij je om onderstaande zaken te controleren:

  • Het kan zijn dat jouw provider door een technische storing tijdelijk niet bereikbaar is. Dit is meestal binnen een paar uur verholpen. Probeer de code nogmaals op een later tijdstip.
  • Het is mogelijk dat je per ongeluk de opwaardeercode verkeerd hebt ingevoerd. Controleer de code voor de zekerheid nog eens en probeer het opnieuw.
  • Misschien correspondeert de code die je hebt besteld niet met de mobiele provider van de SIM-kaart in je toestel. Helaas kunnen wij de code in dit geval niet terugnemen.

Mocht je na het controleren van de bovenstaande zaken nog steeds de melding krijgen dat de code al gebruikt of onjuist is, neem dan contact op met de klantenservice van je netwerkprovider. In de meeste gevallen kunnen zij je verder helpen en het beltegoed alsnog verstrekken.